5 tipů, jak dosáhnout skutečného požitku ze sprchování

Post date:

Author:

Category:

Dávno pryč jsou doby, kdy sprchování sloužilo jen k očistě. Nedávný průzkum společnosti GROHE zjistil, že 64 % respondentů si sprchování spojuje také s relaxací, následuje wellness (41 %) a čas pro sebe (40 %)1. Sprchování se stalo rituálem, který do našich životů přináší štěstí po kapkách. Toto štěstí je však stejně rozmanité jako naše individuální preference a potřeby, což se odráží v řadě dostupných funkcí. Klíčem ke skutečnému štěstí ve sprše je přizpůsobení, ať už jde o různé režimy proudu, zářivé barvy nebo sladěný design. Jakým způsobem lze tedy vylepšit osobní zážitek ze sprchování? Zde je pět tipů!

  1. Navrhněte to správné prostředí

Všichni máme rádi příjemnou atmosféru. Více než 40 %1 respondentů uvádí, že design a příjemné prostředí v koupelně jsou podstatné. Vdechněte prostoru svou vlastní osobnost pomocí drobných detailů, jako jsou rostliny nebo prvky v oblíbené barvě. To ale neznamená, že se musíte pustit do rozsáhlé rekonstrukce. Se sprchovými systémy, bateriemi a příslušenstvím z kolekce GROHE Colors máte k dispozici širokou paletu možností. Ať už preferujete nadčasový chrom nebo elegantní černou, vaše koupelna získá jedinečný a stylový vzhled.

  1. Vytvořte podmanivou atmosféru

Chcete začít den svěží a plní energie? Pusťte si energetický hudební podkres a zapněte režim proudu GROHE Jet. Ačkoli jen 18 %1 lidí přiznává, že si často zpívají ve sprše, právě tento moment může být vaším časem zazářit a dostat se do skvělé nálady. Nebo se vracíte domů po náročném dni a potřebujete si odpočinout? Pak zapalte svíčky a pusťte si uklidňující hudbu. Revitalizační režimu proudu, jako je GROHE Massage, pak může být tím pravým doplňkem vašeho domácího wellness.

  1. Zvolte vhodné funkce a technologie

Vyberte ty správné funkce, které odpovídají vašim potřebám. Možná toužíte po dokonalé kontrole nad průtokem a teplotou vody? S tím souhlasí více než 80 % respondentů. Následuje přání mít funkce pro úsporu vody (57 %) a možnost snadno přepínat mezi hlavovou a ruční sprchou (51 %).1. Pokud jsou tyto funkce důležité i pro vás, je GROHE Euphoria SmartControl ideálním řešením. Díky technologii SmartControl můžete bez námahy ovládat vodu pomocí intuitivního tlačítkového ovládání a snadno přepínat mezi různými režimy proudu, hlavovou a ruční sprchou. S technologií GROHE EcoJoy můžete šetřit vodou, aniž byste museli obětovat výkon.

  1. Drobné návyky pro skvělé výsledky

Často právě množství malých krůčků vede k úžasným výsledkům. K pocitu lázeňské relaxace mohou přispět voňavé sprchové gely a mýdla, peelingy nebo esenciální oleje. Nebo zkuste střídat horkou a studenou sprchu pro povzbuzení těla. Sprchu si také můžete zpříjemnit něčím, co vás baví, například poslechem oblíbeného podcastu. Ať už preferujete cokoli, zavedení zdánlivě drobných návyků může výrazně obohatit vaše rutinní sprchování.

  1. Udržujte pořádek

Máte dokonalou rutinu, vysněnou sprchu a koupelnu, která je vaší osobní wellness oázou. Teď je čas zajistit, aby to tak zůstalo. 44 % respondentů uvádí, že jim při sprchování nejvíce vadí nečistoty, vodní kámen a plísně1. Mezi běžné tipy patří větrání koupelny čerstvým vzduchem a použití stěrky po sprchování. Důležité je ale i vybavení, které se snadno čistí. Například ruční sprcha GROHE Tempesta je vybavena silikonovými tryskami SpeedClean, které brání usazování vodního kamene, a technologií GROHE Long-Life Finish, která zajišťuje dlouhotrvající povrch odolný proti nečistotám a poškrábání. Díky silikonovému kroužku ShockProof, který zabraňuje poškození při pádu ruční sprchy, je GROHE Tempesta ještě odolnější.

Ať už využijete všechny tipy, nebo jen některé, sprchování je vaše osobní chvíle. Udělejte si ji příjemnou a dosáhněte sprchového štěstí podle svých představ.

+++ Další informace a tiskové materiály naleznete zde. +++

Zjistěte více o našem portfoliu sprchových řešení na obsahové platformě GROHE X.

Sledujte GROHE na sociálních sítích: Facebooku, Instagramu, LinkedIn a YouTube.

***

O společnosti GROHE

Společnost GROHE je předním světovým poskytovatelem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských baterií. Od roku 2014 je GROHE součástí prestižního portfolia skupiny LIXIL, která je zaměřena na vodohospodářské a stavební produkty. Aby každý náš produkt nabízel čirou „Freude an Wasser“, tedy radost z vody, je založen na čtyřech klíčových hodnotách společnosti – kvalitě, technologii, designu a udržitelném rozvoji.

Společnost GROHE nabízí revoluční produktová řešení a služby prostřednictvím oddělených značek GROHE QuickFix, GROHE Professional a prémiové GROHE SPA. Tyto značky byly navrženy na míru specifickým potřebám profesionálních obchodních partnerů společnosti GROHE a jejich odlišným cílovým skupinám.

Vzhledem k tomu, že voda je jádrem obchodních aktivit společnosti GROHE, přispívá značka ke strategii odpovědnosti společnosti LIXIL svým hodnotovým řetězcem šetřícím zdroje – od uhlíkově neutrální* výroby, přes odstranění zbytečných plastů v obalech produktů, až po technologie šetřící vodu a elektrickou energii, jako je například sprcha GROHE Everstream s recyklací vody.

Skrze hybridní komunikační ekosystém GROHE X dává společnost GROHE další impulzy k rozvoji sanitárního průmyslu. Ať už digitálně na digitální zážitkové platformě, fyzicky nebo hybridně v zážitkovém a komunikačním centru GROHE X v německém Hemeru nebo na cestách s GROHE X Motion Trucks, značka GROHE spojuje lidi, aby posílila cíl společnosti LIXIL „měnit domácnosti k lepšímu – pro všechny a všude“.

*zahrnuje kompenzační projekty CO2, více na grohe-x.com/sustainability

O společnosti LIXIL

Společnost LIXIL (TSE číslo 5938) vyrábí revoluční vodní a stavební řešení pro každodenní výzvy, která zlepšují život našim zákazníkům po celém světě. Vytváříme přední technologie na základě našeho japonského dědictví a investujeme do výzkumu, jehož výsledkem jsou vysoce kvalitní produkty, které přeměňují domácnosti. Skutečnou podstatou obchodních aktivit společnosti LIXIL je však způsob, jakým je realizujeme – skrze smysluplný design, nevídaný tah na branku, odhodlání zvyšovat dostupnost prémiových produktů pro všechny a společenskou odpovědnost. Součástí naší skupiny jsou přední světové značky jako například INAX, GROHE, American Standard nebo TOSTEM. Přes 55 000 kolegů ve více než 150 zemích světa hrdě pracuje na produktech, které používá více než miliarda lidí každý den. Objevte více na webových stránkách www.lixil.com

1 Společnost GROHE zadala reprezentativní průzkum společnosti OPINION market research and consulting v pěti zemích (Belgie, Francie, Německo, Itálie a Nizozemsko). Průzkum proběhl v březnu 2024 a zúčastnilo se ho celkem 2 501 osob.

Fotovoltaika, spotové ceny a obchodování na burze – jak díky nim můžete ušetřit a...

0
V dnešní době velmi oblíbené téma – fotovoltaika, energie a šetření. Ale jak se k tomu váží spotové ceny? Celkem jednoduše. Pokud vlastníte fotovoltaiku a nemáte...

Dětské patrové postele jsou ideální volba pro každý dětský pokoj

0
Patrové postele jsou skvělým řešením pro dětské pokoje, protože nabízejí nejen praktické využití prostoru, ale také přinášejí prvek zábavy a dobrodružství. Jaké mají výhody...

Trh s energiemi se stabilizoval. Nyní se vyplatí cenu zafixovat

0
Energetický trh je už několik měsíců poměrně stabilní. Odborníci se shodují, že v nejbližších měsících nedojde k výraznému zdražování a zároveň ani k dramatickému poklesu cen. Proto...

Ideální bydlení pro mladé: Barrandovská rezidence Nad skálou

0
Život v Praze se stává čím dál tím přitažlivější pro mladé lidi, ať už přicházejí za studiemi nebo za pracovními příležitostmi. Většina z nich...

Nafukovací vířivka: Cenově dostupný luxus pro každou zahradu

0
Nafukovací vířivka je ideálním řešením pro ty, kteří chtějí zažít pohodlí a luxus vlastní vířivky, aniž by museli investovat do pevně zabudovaného modelu. Díky...